100704

Jag ska inte säga att jag ska uppdatera i Åseda mer, för det blir inte av. Iallafall inte denna helgen. I fredags när jag kom till Johannes gjorde vi väl inte så värst mycket. Utan blev myskväll framför VM med popcorn och godis (Y). Igår efter vi hade käkat frukost tog vi bilen till Fagerhult för sol och bad. Där var vi ett par timmar innan vi åkte hem.

"Zlatan" som han kallar sig själv, varför förstår jag inte ;).



När vi var hemma fick jag fixa Sofias hår eftersom hon skulle ut, man måste ju vara snäll (a. Senare den kvällen kollade jag och Johannes på en riktigt bra film! Jag rekomenderar den starkt. Den hette "Nyckeln till frihet". Varken en actionfilm eller romatikfilm, men bra som in i var den!

Mycket värd att se!


Idag åkte vi till Fagerhult igen en stund. Väl hemma hos Johannes igen kollade vi på One Tree Hill innan det var dags för mig att åka hem. Jag saknar honom redan (a♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0