SHOPPING I MALMÖ

Är hemma igen, har precis bytt om till mjukiskläder och försöker värma mina tår. Det är ca 7-8 minusgrader här och smart som jag är tar självklart mina converse och shoppar i, haha! Jag får skylla mig själv. Jag har iallafall fått lite köpt. Jag gillar verkligen Malmö måste jag säga, det känns inte som att staden är så himla stor som den egentligen är. Jag gillar den skarpt! Fresten så slapp vi ju även undan snöovädret som skulle vara i Skåne idag. Istället har det varit sol och fint väder! Nu ska ni faktiskt få se mina köp.


Tjocktröja & blommig kofta från Bik Bok
Kjol från Gina Tricot


Armband från Gina Tricot
Halsband från Bik Bok
Nagellack från Depend
Läppglans från Isadora
Ansiktsservetter från Kicks


Blev sen uppdatering, men blogg.se fungerade inte förän nu. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0