HEMMA

Nu är man hemma från KM. Första matchen spelade vi mot GIF. Den matchen gick inte så bra och vi förlorade med 1-0. Andra matchen fick Peter för sig att sätta mig som forward, så det fick man ju testa på mot Korsberga. Det var första gången jag har varit forward någonsin! Matchen vann vi med 3-0 och jag gjorde första målet, tunnel också. Haha! Lite stolt måste man ju få vara, typ direkt när jag kom in small det (Y). Sista matchen spelade vi mot Holsby och den vanns också med 3-0. Där blev det inget mål för min del, men jag spelade forward där med. Min nya position kanske? Landsbro lag 1 vann båda sina matcher. Gött tjejer! Det som är mindre gött är att vi Landsbrolag nu möts i semifinalen på lördag. Vi hade planerat att vi skulle möta varandra i finalen, men nu blir det ju tyvärr inte så. Iallafall ett av Landsbrolagen kommer ju till final, och det ska bli vi! Fy vad det skulle vara gött att slå ut lag 1, och det ska vi göra med, vi vet att vi kan eftersom vi slog dem en halvlek på träningen i tisdags.

Imorgon är det ju skola med, tyvärr. Jag vill fan inte dit! Speciellt inte när situationen i vår klass är som den är, kommer bli ganska spänt kanske? Det lär vi ju märka, jag ska iallafall försöka ha det kul ändå. Man får väl göra det bästa av situationen?

Nu ska jag ägna lite mer tid åt min intressanta MSN-konversation med Lisa. Så vi hörs! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni 2 landsbrolag?. är det ett 94 lag o ett damlag eller?

2010-01-07 @ 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0