100126

Hej!

Sen uppdatering idag igen, men jag ska försöka bättra mig. Skolan idag har faktiskt varit ganska kul. Vi fick tillbaka våra matteprov idag, och jag måste erkänna att jag blev besviken. Innan vi fick tillbaka dem kollade vi om vi kunde räkna ut multiplikation och division utan miniräknare, utan uppställningar. Då kunde jag iallafall division hur bra som helst, men det fick jag ju självklart hjärnsläpp på på provet. Jag förlorade ju en poäng där alltså. När vi fick tillbaka proven hade jag 36 poäng och 37 var MVG. Då kunde jag ju fått MVG! På tyskan satt vi i datasalen och körde någon tävling. Av typ 70 frågor var jag säker på tre! Haha! Jag är så bäst i tyska! Stina och Hanna höll i idrotten sen. Vi hade snöruggby. Det var hur kul som helst enligt mig! Mycket bra gjort brudar (A). Sista lektionen hade vi hemkunskap då vi gjorde pannkaksrulle. Helt okej mat där.

Ikväll har jag även tränat fotboll, men den har jag inget intressant att säga om, haha! Mer än att det inte alls gick bra!

Nu ska jag faktiskt sova. Fast jag måste bara lägga till att jag slipper skolan imorgon! Wiho! Ska vara på gymnasiet hela dagen och hälsa på lite program. Så jävla skönt! Puss på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du gå för program?

och kan du säga upp alla du vet som ska gå handel? ;)

2010-01-27 @ 12:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0