100119

Hej!

Först ett stort grattis till Jonna som fyller 14 år idag! Grattis tjejen! ♥

Skoldagen idag har varit helt okej, som vanligt. Började med Elevens val då vi pratade lite om en författare som ska komma till vår skola imorgon och berätta om sin bok och så. Efter det hade vi en seeg mattelektion. Tyskan var också lika seg som vanligt. Fy vad jag känner att jag är positiv, haha! På matrasten hände det ju en och annan sak, men ska kanske inte nämna det? Jag är ju inte precis en människa som är superbra på innebenady, men för en gångs skull gick det iallafall hyffsat bra på idrotten om jag får säga det själv. Körde också spökboll, och det kan bli ganska dramatiskt med vår klass, haha! Sista lektionen var det hemkunskap. Jag jobbade med Linda och det gick ju super, eller hur? Vi lagade kycklinggryta och potatis. Det var helt okej.


Resultatet av maten. Min och Lindas potatis blev finfin, haha!


Men nu ska jag tillbaka till bla fysikboken, så vi hörs senare! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: linda

man kan inte lyckas med allt ;) men det var fint haha :* <3

2010-01-22 @ 14:59:41
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0