100118

Hej!

Skolan idag har varit ganska seg och det har inte hänt något speciellt. Därför ska jag inte skriva något mer om den. När jag kom hem från skolan blev det att slänga i sig lite fisk och potatis och sen kom farmor och farfar. Då fick man ju umgås lite med dem. Efter det gjorde jag lite läxor innan jag var tvungen att sticka till skolan med frallor till Monika som jag totalt hade glömt att jag skulle ha med mig tills idag. När jag väl kom hem igen så var dörren låst och ingen nyckel var ute! Pappa är ute med hunden, mamma var i affären och Anna tränar. Så jag fick stå här utanför huset och vänta. Till slut kom äntligen mamma, men då hade inte hon heller nyckel, haha! Vi fick ta bilen till mormor och morfar och hämta en nyckel till vårt hus där och sen kom vi in.

Svar till Felix med. Jag äter semlor utan grädde och som du redan vet faller inte grädde mig i smaken. Det är mycket godare utan grädde ska jag tala om för dig ;).

Nu blir det tillbaka till pluggningen, fast vid åtta är det ju 90210 och det tänker jag inte missa! Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0