100110

Hej!

Det har varit en lång dag i Jönköping. Vi åkte från Landsbro vid kvart i åtta och när vi kom fram var det dags att byta om för att spela mot Husqvarna. Vi vann med 2-1. Riktigt skönt att slå HUsqvarna faktiskt! Sen fick vi vänta enda till kvart i ett då det var dags att möta vår forna målvakt Evelina och Kalmar FF. Den matchen gick ju inte precis lika bra. Vi förlorade med 3-0. Efter den matchen fick vi återhämta oss till klockan tre då det var dags att spela vår sista match mot Värnamo. Fy vad det var orättvist! Vi hade spelet hela jäkla matchen och de fick typ två anfall som de gjorde mål på. Vi hade ett skott i ribban och ett i stolpen, vår vanliga otur. Men vi kom fyra iallafall. Bra insats ändå! Jag fick bara spela fem minuter i hela cupen och det var de sista fem minuterna av den sista matchen. Så det kändes inte så önt för mig att vara där. Lite tråkigt faktiskt, men sånt är livet.

När vi kom hem till Landsbro stannade jag vid ishallen och kollade på hockey med Lisa. En massa snack och en hel del skratt. Tack för att du är så jäkla bra Lisa! Puss på dig för det! För övrigt så förlorade tyvärr boro med 2-5. Lite trist det.

See you! ♥




Jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: lisa

SV: du är bäst gumman! <3

2010-01-11 @ 18:56:21
URL: http://lisaborglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0