100108

Skolan idag var som väntat. Inte kul någon stans. Tur att man har Julia iallafall! Julia och jag klarar allt! Vi får väl se hur det blir i skolan i fortsättningen. Förhoppningsvis märker vissa personer också att det är som det är, och att det finns personer som inte mår bra.

När jag kom hem från skolan somnade jag i min säng tills nu ungefär. Mamma kom hem och då skulle ju hunden ut från mitt rum, så hon kraffsade på dörren så att jag vaknade. Då blev det ett deeptalk med mamma om skoldagen och hur allt ligger till. Det är en jäkla massa om det just nu, men som sagt, vi får väl se hur det blir. Nu ska jag fortsätta kolla på Svampbob och ringa Bella.

Ska bara svara på en fråga från anoym med. Han/hon frågade om vi har ett 94lag och ett damlag i KM. Men det är så att vi har två damlag. Ett förstalag eller vad man ska kalla det och ett andralag.

See you! ♥


Dagens outfit är bara mjukiskläder och inget smink. Det bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0