100106

Hejsan gott folk!

Igår efter träningen blev det hockey i Borohallen. U16 spelade mot Åseda. Efter matchens resultat så blev jag tio kronor rikare, haha! Det är ju iallafall något rikare. Jag och Felix slog vad om vilka som skulle vinna matchen, jag satsade på Åseda, och de vann med 1-4. Efter matchen väntade Bella och jag på Johannes. När han var färdigduschad blev det lite snack. Det var kul att träffa honom igen. 

Idag är det onsdag, vilket betyder att det är i övermorgon skolan börjar igen, och jag vet att det inte bara är jag som inte längtar tillbaka dit. Idag ska jag va med den söta flickan Lisa Borglin för första gången på tusen år typ! Ska bli sjukt kul! See you later! ♥


Lisa ♥


Kommentarer
Postat av: lisa

SV: förlåt gumman att jag inte kunde idag, känner mig så dum! :(

men på söndag då? :D <3

2010-01-06 @ 21:02:18
URL: http://lisaborglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0