100101

Jaha, nu är det nya året här, 2010. Själv hade jag en bra nyår till slut ändå. Det började hemma här med Julia och Bella. Vi åt mat och hade kul helt enkelt. Inga detaljer här inte, haha! Fast lite förbannade blev vi allt, men vi klarar det här, eller hur Julia? Efter maten kom Felix, Tom och Emil hit också. Så då blev vi lite fler, och ju fler ju roligare. Vi gick till Tom efter en stund och dampade runt lite. Haha! Vid tolvtiden gick vi ut och gick och kollade på raketerna. Så himla mysigt är det! Vi gick även till Henke och hälsade mina och toms föräldrar gott nytt år. Självklart hälsade vi ju det till de andra med. Efter det gick vi hem till mig och kollade på Jerry Springer, pratade och självklart blev det en massa skratt. Jag vet inte riktigt vad klockan var när de gick hem, men det var iallafall kul.


Jag, Julia och Bella. ♥


Tom och Emil.


Me!


Smällare är ju kul.

Jag orkar inte lägga in fler bilder nu, men jag tror ni överlever. See you!♥


Kommentarer
Postat av: :)

klockan två drog vi nog :). riktigt kul faktiskt värt o minnas (Y).

2010-01-01 @ 14:44:44
Postat av: Tom =)

Jo fett kul ^^ och Najs Bilder tkr jag ;D

2010-01-01 @ 19:32:33
Postat av: felix

du skulle ju lagt in fler bilder så alla kan se vilken kung paparazzi jag är ;)

2010-01-03 @ 12:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0