KALAS

Nu är det dags för släkten att komma hit på kalas och fira mig. Vet iallafall en sak jag ska få! Jippi! Jag älskar paket, haha! Jag uppdaterar igen efteråt :).

Det var en kille som addade min msn och skrev typ, hej Ida, jag glömde ringa dig igår, hur är det med dig? Jag blev lite chockad och frågade om jag kände han. Sen till slut fick jag reda på att han var 29 år och så berättade jag min ålder. Han trodde jag skämtade, men sen fattade han att jag var 16. Då skrev han förlåt och så, haha! Lite kul! Stackars killen eller mannen kanske jag ska säga, råkade adda fel person, men sånt händer! ♥


Tights - Lindex
Kjol - Gina Tricot
Linne - JC
Halsband & Ring - Glitter
Klocka - Ur & Penn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0