100220

God morgon, eller ska jag säga förmiddag!

Det blev inget Jönköping för mig idag. De varnar ju för att man inte ska ge sig ut på vägarna, så mamma blev lite skeptisk. Jag ska va med Bella och Julia istället! Wiho! När jag kollar ut blir jag dock fundersam om det någonsin kommer bli någon vår?! Jag vill ha vår nu! Tänk att få gå ute i shorts och ett linne, solen skiner på en och det är varmt! Åh vad jag längtrar! Men nu har det ju typ kommit en halvmeter snö till i natt, alla som är glada räcker upp en hand! Ingen skulle jag tro.

Snö vart man än ser :/


Orörd snö på vår altan, ca 1 meter högt!


Nehe, nu ska jag fixa i ordning mig lite. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0