101226

Igår firade vi jul hos farmor och farfar. Vi gjorde det vanliga, det vill säga åt middag + efterrätt, delade ut julklappar och lekte julklappsleken. På kvällen kom Johannes till mig, och även Bella. Vi hade lite mys med spel och TV. Tyvärr fick Johannes åka hem tidigt idag eftersom jag har blivit sjuk. Hur segt är inte det?! Innan jag kryper ner i sängen med One Tree Hill ska jag bjuda på lite bilder från igår. ♥

Jag, Ellen, Anton och Anna vid matbordet.


Jag, Anna och farfar.


Ellen, Anton och Eva.


Tomten!


Paketleken!


Vad jag fick: Godis, örngott + påslakan, mjukisbyxor, öronhängen, halsband, ljuslyktor och bokstäver.

Kommentarer
Postat av: hanna

är anna och du syskon och anton och ellen?

2010-12-27 @ 00:15:29
Postat av: JenniferJohansson

du fick ju såna där bokstäver i julklapp vet du vad man kan köpa såna där ?!



har letat efter de till mitt rum ett tag och jag hittar de inte :S

2010-12-28 @ 23:53:29
URL: http://j-johansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0