101203

Äntligen helg igen!
Dagen rullade på bra för att vara fredag och lektionerna var som vanligt. Utan svenskan, där var det några från olika öststater som vi fick prata engelska med. Jag, Matilda, Maja och Ellinor fick prata med med en tjej från Kirgizistan. Hon frågade om jag verkligen kommer från Sverige, för hon tyckte jag såg utländsk ut. Jag är faktiskt inte ovan vid sådana frågor, det händer ganska ofta.
Efter skolan tog jag Åsedabussen med Matilda och åkte hem till Johannes. Jag och Johannes mamma var och kollade på Sebbe som sjöng vid stationen här i Åseda. Duktig var han!
Nu ska jag försöka värma mig och vänta på att Johannes ska komma hem från sin träning. Förresten så blir det inte så mycket bilder nu när jag är här eftersom jag glömde kameran hemma. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0