101202

Ännu en händelserik, eller lös skoldag. På gymmet idag var det som vanligt, men det allra sista tävlade vi vem som kunde sitta längst på 90grader och plankan. Det gick väl sådär, för börja styrketräna mer! När första lektionen skulle börja så märkte jag att jag idag glömt nycklarna hemma. Grattis! Så jag bodde i Lindas skåp hela dagen. Det sista som hände idag var när vi skulle hem från skolan. Jag och Linda tänkte att vi gick ut vid 15.40 för bussen brukar komma runt 15.50, men när vi klev ur dörren märkte vi att bussen redan var där och började stänga dörrarna! Så det vara bara att springa allt på det hala väglaget, och vi hann faktiskt fram. Duktiga vi är! Tur att vi inte missade bussen, för nu måste jag plugga till det skriftliga läxförhöret imorgon i geografi! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0