100822

Hej! Vilken helg det har varit! Jag sitter här hos Johannes, men han har somnat nu, så sitter här lite. Livet är hårt ibland, så är det bara. Så för att fördriva tiden lite ska jag göra en sån här "jätterolig" grej (Y). ♥

100 frågor om mig

VAD:

01. Fullständigt namn: Ida Hilma Astrid Sjöstrand
02. Ålder: 16
03. Vart bor du: Landsbro
04. Bor tillsammans med: Mamma, pappa, Anna och Issa.
05. Husdjur: Hunden Issa.
06. Färg på ditt hus: Ljusgrått.

07. När är du född: 19 februari

08. Klass: sm10
09. Vilket år tar du studenten: 2013

10. Något jobb: Nej
11. När gick du upp i morse: Halv elva
12. När ska du sova: Ikväll blir det väl runt elvatiden.
13. Duschat idag: Nej, men ska
14. Kramat någon idag: Ja

15. Pussat någon idag: Ja
16. Vad har du ätit idag: Frukost och polkagrisar
17. Dagens klädsel: Mjukisbyxor och t-shirt
18. Dagens smink: Ingenting alls

19. Dagens sötnos: Johennes

20. Dagens roligaste: Det har inte hänt så mycket kul idag.

21. Har du många vänner: Ja det har jag väl?

22. Hur många har du kysst: Inte räknat.
23. Vem kramade du senast: Johannes.

24. Vem saknar du: Just nu saknar jag Julia, för alla som stod henne nära

25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen tror jag?
27. Har du pojk-/flickvän: Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast: Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Bella


FAVORIT:

31. Film: Honey & never back down kanske?

32. Låt: Massa med Lifehouse & Papercut
33. Mat: Taco

34. Dryck: Vatten
35. Färg: Rosa

36. Tv-serie: One Tree Hill

37. Stad: Berlin
38. Land: Ingen aning
39. Ämne i skolan: Idrott
40. Tv program: Ingen aning


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Johannes

42. Personen du pussade: Johannes

43. Gången du spydde: I natt, blev åksjuk!

44. Gången du grät: För en stund sen.

45. Pizzan du åt: Kommer inte ihåg.

46. Gången du var i Göteborg: Förra året tror jag.

47. Gången du var i Stockholm: Längesedan!
48. Gången du duschade: Igår.
49. Gången du sov: I natt
50. Personen som såg dig gråta: Johannes

51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Beror på humöret

54. Tvspel eller datorspel: Hmm, svårt :P
55. Singel eller upptagen: Upptagen
56. Pussas eller kramas: Både och (a
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Nothing
58. Ragga eller bli uppraggad: Vet inte.
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Paradise Hotel
60. Har du svart hår eller blondt: Brunt

61. Har du blåa ögon eller bruna: Bruna

62. Choklad eller lakrits: Båda!

63. Göteborg eller Stockholm: Kan inte välja.
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: Jag vet inte.
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Båda (a
69. Leva eller dö: Leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Ett antal

71. Personer du hatar: Ingen
72. Pojk-/flickvänner du haft: Fem med Johannes
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Jag vet inte?

74. Glassar du ätit på en dag: Ett antal
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Rix kanske?

76. Gånger du haft minnesluckor: Har väl hänt någon gång?
77. Gånger du varit hög: None

78. Personer du saknar just nu: Några stycken
79. Gånger ditt hjärta brustit: Har hänt

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Johannes
81. Träffade du senast: Johannes

82. Sjöng du senast för: Vet inte?
83. Hade du senast en msn-konversation med: Elin
84. Spelade du tvspel med senast: Anna skulle jag tro
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Johannes (a
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Ingen?

87. Förtjänar att dö: Ingen!

88. Är söt: Massa (a
89. Vill du sova jämte inatt: Johannes

90. Gör dig glad: Finns många saker (a

91. Gör dig ledsen: Finns mycket där med

92. Vill du helst göra nu: Jag vet inte.
93. Önskar du att du slapp göra: Lägga mig för att orka med skolan imorgon.

94. Vill du ha nu: Ett glas vatten

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Lite småsaker (a

96. Längtar du till: Jag kommer inte på något.

97. Tycker du om dina betyg: Jadå

98. Ångrar du i ditt liv: Det finns grejer.
99. Är det bästa som hänt dig: Kan inte komma på bara en sak

100. Hur mycket är klockan: 15.37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0