PROJEKTARBETESKVÄLL

Jag kom precis hem från Njudungsgymnasiet. Jag och Julia åkte in för att kolla på alla treors projektarbeten. Det fanns en hel del intressanta (Y), men det bästa är ju helt klart allt godis och alla provsmakningar som kakor och smooties man får, haha! Gottegrisen nummer 1. Vi träffade även på Ellen och det var ju inte igår man träffade henne! Jag lovar mig själv att varje gång jag träffar henne så ska jag försöka ta upp kontakten med henne igen, men det blir aldrig så. Jag ska iallafall försöka!


Jag och Julia har så dålig humor, men vi tyckte det var lite lustigt att ha en soptunna mitt i ett bord! Vem vill sitta och äta där?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är ellen?:)

2010-05-01 @ 15:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0