SOFTBALL

Nu är jag hemma efter skolan och har slängt i mig lite i min tomma mage.
Dagen idag har varit seg! Jag håller på att bli sjuk. Jag är jätteförkyld, har ont i huvudet, trött och hängig. Bara jag inte får feber till lördag. Nu när det är så mycket med svininfluensan så får man inte åka med planen om man har feber! Det är illa. Aja. Det har inte hänt så mycket speciellt i skolan idag. Det ända som var kul idag var nog idrotten. Vi spelade softball. Eftersom det kan vara svårt att skjuta iväg bollen när någon kastar den till en så hade vi en stolpe man kunde lägga bollen på, så att det blev lättare. Den hade vi mycket kul med! Haha! Eddie var nog sämst, haha! Jag tror inte han fick iväg bollen en enda gång, allvarligt. Även om han använde stolpen så träffade han bara stolpen så att den flög, men inte bollen. Haha! Mycket skratt i slutet av dagen.

Nu sitter jag här och har beslutsångerst om jag ska träna ikväll eller inte. Det är kanske inte så bra nu när jag mår så här, men vi får se. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0