SCHOOL

Skolan idag började med elevens val då jag gjore matteläxan och lite annan skit. Direkt efter hade vi matte. Det kändes ensamt att sitta där, eftersom Jesper var sjuk idag så satt jag själv. Det sög! Hoppas han är tillbaka till nästa mattelektion. Efter maten hade vi idrott. Idag var det beachfotboll somstod på schemat. Vi hade verkligen damp idag! Haha! Tacklingar, fällningar och fasthållningar kördes stenhårt! Jag tror jag låg ner på marken mer än jag stod upp och spelade. Haha! Då är det illa (A). Kul hade vi iallafall. På syslöjden sen hände det inte så mycket. Jag jobbar på med min kjol. Den blir säkert skitful! Jag tror fresten att skolan vill vara som oss i 9B (A). Haha! Först innan sommarlovet började vi i klassen sjunga på Fredagsmys, sen gjorde resten av skolan det med. Vi började lyssna på låten "Lover" eller vad den heter som finns på Sony Ericsson mobiler, och idag när vi hade rast på slöjden så lyssnade 9C på den. De är wannabe oss. Haha!

Vid halv sex sticker jag på speedway i Vetlanda. Jag ska tyvärr sälja idag, det är så tråkigt! Kom dit och underhåll mig vet jag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0