LANDSBRO-MARIEBO

Nu är matchen, serien och säsongen avklarad för i år. Vi spelade 1-1 mot Mariebo nu. I första halvlek var vi inte så bra, men i andra kom vi in i det mycket bättre. Jag fick spela högerback i hela andra halvlek. Jag måste bara säga att jag är nöjd med mig själv idag, jag spelade iallafall hyffsat bra. I oktober börjar försäsongen till nästa års fotbollssäsong så nu är det att vänta på den. Imorgon hänger allt på A-laget med. De måste vinna över Vimmerby med tre mål för att hålla kvar oss i tvåan och trean. Annars åker vi ner. Så ska nog till Vimmerby och kolla på fotboll imorgon.

Någon som vill hitta på något nu? Jag vill inte ha en död lördagskväll. Hör gärna av er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0