KORT INLÄGG OM DAGEN

Tänkte bara skriva ett kort inlägg om hur dagen har varit nu.

Den började med en helt meningslös Elevens Val. Jag tycker att man ska få plugga på det man behöver, men vi satt och byggde korthus och skulle räkna hur många kort vi använde. Tråkigt! Efter det hade vi matte igen. Den var inte heller så speciellt kul. Jag fattade typ inget och jag satt själv kan man typ säga. Jag vill ha någon att kunna snacka med. Därefter hade jag tyskaprov. Kan bara säga en enda sak om det, superdåligt resultat! Jag skrev en mening på 25 minuter. Jag fick totalt hjärnsläpp och kunde ingenting. Har jag tur får jag iallafall G. På idrotten spelade jag, Julia, Hanna, Karl, Öller och Jasin rugby. Alla andra spelade långgolf. Vi hade iallafall skitkul! Mycket tacklingar och så, men det är det som gör det kul. Vi körde tjejerna mot killarna, och ni kanske förstår att tjejerna vann? Eller inte, haha! Men kul hade vi iallafall. Sist var det slöjd och då gjorde jag inte ett piss. Skrev sms med en som jag har lite problem med just nu, så jag kunde inte koncentrera mig så bra. Så är det ibland.

Nu ska jag återgå till mitt SOprov som jag har imorgon. Jag kan typ ingenting så jag måste börja plugga nu. Ska även plugga på Biologin också. Hörs ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0