DAMPDAG

Skolan idag har varit helt okej, iallafall inriktningen. Kommer till det senare igen. Först hade vi förra årets nationella engelska prov för att vi ska se lite hur nationella proven är. Så först hade vi en hörförståelse i 40 minuter. Den måste jag ändå säga att den gick ganska bra. Efter den hade vi en läsförståelse, och den gick mindre bra. Jag chansade på det mesta, så vi får väl se hur det blir med det. När proven var klara kollade vi på "Kejsaren av Portugallien" som vi läser också, men vi kollade en bit på filmen med. Det var slappt och skönt. Tack vare proven fick vi bara en halvtimmas biologi. Så himla skönt! Bara snackade lite om fotosyntesen och sen var det mat. Efter matrasten var det inriktning. Jag spelade pingis med Öller hela tiden. Så himla skön kille är det alltså! Han och jag dampade hur mycket som helst och typ dansade och höll på. Hah! Vi hade iallafall askul. När det var slut så hände det roligaste. Jag har det på film, men jag orkar inte ladda upp det på youtube så att ni får se, kanske senare. Iallafall så håller ju alltid de i Korsberga på med en massa volter och så. Sen ställde alla upp sig på led och skulle göra det så här snyggt att först voltade en, och sen kom nästa. Först kom rasse och gjorde det skitsnyggt. Sen kom Jesper och landade jämte mattan med röven rätt ner! HAHAHAH! Fy vad det var kul! Det var längesedan jag skrattade så mycket! Jag skrattar varje gång jag ser den, haha! Det borde gjort sjukt ont bara.

Nu sitter jag här och käkar lite godis. Mums på det! Ska även läsa lite i min bok med sen. See you! ♥

Kommentarer
Postat av: BELLAHHHH :D

HAHAHAHAHAHAHAH jesper va bäst , jag trodde jag skulle dö av skratt xd HAHA <3

2009-09-18 @ 16:47:27
Postat av: josefin

hej gumman,

jag saknar dig,

du är finast,

jag älskar dig,

hejdå!

2009-09-19 @ 00:17:24
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0