ANNA IS HOME

Igår kom Anna (min syster) hem. Det blev inget mer bloggande för att jag hann inte med det helt enkelt. Det är riktigt skönt att ha henne tillbaka faktiskt. Hon var supernöjd med resan! På bilderna hon visade oss såg det iallafall ut som de hade kul och trivdes. När vi åt igårkväll visade hon allt hon hade köpt, och sen var det som på julafton med "julklappsutdelning". Pappa fick en skitsnygg klocka, mamma fick en blus, Robin fick en T-shirt och en jacka och jag fick mest (A). Haha! Här kommer bilder på det jag fick.

Ett par coola rosa converse.


Trosor från Victoria's secret.


Ett turkost flätat amrband.

Sist men absolut inte minst var...

...Den här snygga tröjan! Haha! Så himla tuff, haha! We like it. Anna sa att det var Svampbob överallt i USA.

Tack så mycket för allt Anna ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är anna?

2009-09-05 @ 17:19:45
Postat av: BELLAHHHH :D

SVAMPBOB :D JAG VILL FAN HA EN ;) NU ÅKER JAG TILL USA OCH KÖPER SVAMPBOB SKITSAKER ;D

2009-09-05 @ 20:42:37
Postat av: carro, B

jag gillar conversen starkt ;)

2009-09-06 @ 17:19:27
Postat av: Anonym

snyggt

2009-09-07 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0