9B = DAMP

Det har som vanligt varit en väldigt seg torsdag. På rasten till sista lektionen råkade jag dra ut snöret i Julias jacka. Haha! Jag är klantig. Så hela sista lektionen som var handledartid försökte jag få i snöret igen, men jag lyckades såklart inte. Sen undrar jag vad det var med vår klass idag? Haha! Vi hade värsta dampet på handledartiden. Camilla och Cissi höll på att dö oss, haha! Nej, men Camilla var nära att kasta ett sudd på Jesper och David. Haha! Vi typ bara skrattade och skämtade hela tiden. Sen kom Camilla fram till att bara den som hade "stenen" fick prata. Det var en osynlig sten. Det var ju David på Camilla för hela tiden. Varenda gång någon böjade prata så sa han att han inte såg någon sten och höll på, ja vi är som lekisbarn ibland, men vi gillar det! Haha! Sen tyckte Camilla att vi var lite elaka när vi började prata om "Gloet". Ni som undrar så är det en liten flicka i sjuan som vi kallar det, men det hade vi också kul åt.

När jag skulle cykla hem var det inte lika kul. Regnet öste ner, vilket det gör än. Självklart så tog jag ju en jacka utan luva idag, så jag såg ju ut som en dränkt katt när jag kom hem. Jag bytte om till mjukiskläder och hade det lite skönt.


Dränkt katt, men det bjuder jag på. Haha!


Nu ska jag plugga lite så att jag slipper göra för mycket när jag är i Turkiet. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

är hon camilla bra?

2009-09-03 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0