IDOL 2009



Ni får ursäkta mig, men jag klarar inte av Camilla! Jag fattar inte varför i hela världen juryn valde henne? Jag klarar inte ens av att se henne! Usch, jag får rysningar på fel sätt av henne, haha! Enligt mig skulle de valt Clara istället. Nej, Camilla är absolut ingen favorit för mig. De som är mina favoriter är Rabih bara för att jag tycker han har en väldigt cool röst. Annars är Erik helt klart min favorit, och nej, jag kollar inte på utseende som hälften av alla andra gör. Jag diggar Erik och Rabih iallafall (A). ♥


Kommentarer
Postat av: vendela

sv: jaha okej :) A jag tror att jag ska söka till det i alla fall och se om jag kommer in:) Men adda min msn iställe så kan vi prata mer där :)

2009-10-03 @ 11:42:02
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0