091009

Idag var min sista dag i skolan. Det var lite tråkigt faktiskt. Jag kommer nog även om några av dem var väldigt jobbiga, så kommer jag sakna dem. Det har faktiskt varit en rolig vecka! Idag fick jag ju hålla i idrotten helt själv. Vi skulle egentligen dansat lite, men vi hann tyvärr inte det. Istället blev det bara Svansleken och Skeppsbrott. Det lät iallafall som att barnen tyckte det var kul och det var ju huvudsaken med allt! Jag kommer nog se de flesta av barnen i skolan, så då träffas vi ju!

När jag kom hem från skolan, så hann jag bara ta av mig ytterkläderna innan Issa stoppade något i munnen. Jag hann inte se vad det var, men det lät plastigt. Hon började tugga på det och sen helst plötsligt så försökte hon typ kräkas upp det. Jag tror det fastnade i halsen på henne. Jag blev livrädd och jag visste inte alls vad jag skulle göra! Det jag gjorde som var det första jag kom på var att springa och hämta telefonen ifall jag behöver ringa till mamma och så hämtade jag en godisbit så att jag kanske kunde muta ut henne plasten. Sen öppnade jag ytterdörren och sprang ut med henne. Väl ute, lugnade hon ner sig och tog godisbiten. Hon svalde nog plasten, så inget allvarligt hände denna gången, men shit vad rädd jag blev! Gör inte om det! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0