091004

Igårkväll var jag på min mosters, morbrors, Carolas och Kristinas 40års fest. Jag, Hanna, Stina, Julia och Matilda serverade maten och så. Det var faktiskt helt okej, men lite segt i mellanåt. Den roligaste personen var ju helt klart Stinas pappa. Han var verkligen igång igår. Haha! Ni skulle sett. Det roligaste var när musiken kom igång och de vuxna började dansa. Fy vad de var dåliga! Ellens mamma och Stinas pappa var nog bäst på dansgolvet. Haha! Jag, Julia, Matilda och Stina hängde ju självklart med och dansade en del. Det var faktiskt kul. Nehe, nu ska jag inte skriva mer om det, för det är nog inte så intressant.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Blir nog att plugga lite och sen ikväll blir det självklart One Tree hill som vanligt. Nehe. Nu ska jag göra något. Hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0