Shopping

Har kommit hem från stan nu . Det blev faktiskt en hel del fynd . Äntligen lite uppdatering i garderoben . Jag köpte en hudlotion från Dove , en BH från Lindex , en blus från Kappahl , en ring från Glitter och en hög kjol , en jeansjacka , ett par lacktights och en body från Gina Tricot . Vi har även hämtat ut ett paket från posten med grejer som vi har beställt från Haléns . Ännu mer kläder ! Så jag är helnöjd med dagen än så länge .
Om några timmar ska väl Anna och jag ta kort med . Hur kul som helst ska det bli ! Här kommer lite bilder på det jag köpte .

                           



Nu ska ag gå ner till resten av familjen . Ha en fortsatt bra dag ! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0