Sega ben

Skoldagen har varit som den brukar typ . Vi hade fysikpov som jag har berättat . Gick faktiskt riktigt bra för att inte ha pluggat . Det var en jag inte riktigt kunde svara på , sen så kunde jag det mesta annat . På idrotten hade vi ju beep-testet idag med . Jag trodde aldrig jag skulle klara längre än jag gjorde sist , då jag kom till nivå 19 . Idag klarade jag mig till nivå 20 . Då dog jag xD . Var ju ensam kvar idag med , ganska skönt ! Fast mina ben höll på att dö redan vid fjorton , det var nog för att jag sprang igår , men jag sprang ju inte så snabbt  . Aja . Magnus blev iallafall orolig för mig ! Haha ! Sedan på svenskan fick vi reda på att det inte blir någon kanothajk imorgon . Det har visst kommit stormvarningar så då blir det inget . Vi fick också reda på att det ska komma en ny tjej till vår klass på måndag . Ska bli lite spännande faktiskt . Bara hon inte faller för fel personer och är med dem . . .

Nu sitter jag här med Jesper och kollar på Top Model . Ska plugga SO och engelska med sen . Ha en bra dag ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0