Rolig dag .

På handledartiden idag på morgonen satt jag , Elin , Jennika , Stina och Hanna i ett grupprum då Elin hjälpte oss med SO-provet . Camilla kom även in och pratade med oss om den nya tjejen som ska komma . Vi blev huvudansvariga för henne och så fick vi reda på lite om hennes bakgrund . Enligt mig låter det som att hon är jättesnäll och så . Därefter hade vi SO . Även om jag läste mejl från Magnus och en massa igår så kunde jag inte så mycket idag . Vi får väl se hur det går , kanske blir jag överraskad som med fysikprovet ? När vi väntade på att alla skulle bli klara så satt jag , Jennika , Timmy , David , Hanna och Elin och pratade om knäppa lagar . Haha ! På idrotten hade vi ju orientering . Ville vara med , men stod över det idag pga foten . Så jag räknade ut kapitlet i matteboken och sedan pratade jag med Magnus om fotboll och träning . Vi blev allt lite oroliga över Julia , men hon kom ju också tillbaka tillslut ! Sista lektionen hade vi praktiskt hemkunskapsprov . Jag och Julia gjorde klyftpotatis med paprika och ost , indiska köttfärsspett , sallad och till efterrätt blev det glass med kiwi , hallon och cholkad . Trodde inte det skulle gå så bra för oss , men det gick super och maten blev hur god som helst ! Jag är faktiskt stolt över mig själv .

Förrätten .

Efterrätten .

Nu ska jag platta håret och sedan ska jag sticka med Anna och frisörerna på den där saken . Ha en bra fredagkväll . Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0