Plugga , plugga och plugga ...

På svenskan idag på morgonen gjorde vi pjäser om mobbning . Jag , Elin och Henke mobbade Karl för att han spelar WOW . Sen var det ju en massa andra med . Var faktiskt skitkul , men ingen kunde ju hålla sig för skratt för allt såg ju så dumt ut ! Haha ! Elin , jag och Julia skulle ju egentligen u och springa idag på inriktningen , men vi hade inte lust pga av vädret . Så vi pluggade SO istället . Jesper , jag och Julia satte oss i ett grupprum och pluggade . Första halvan av tiden pluggade vi på riktigt bra tycker jag ! Sen började vi prata om en massa annat så det sista blev det inte så mycket plugg , men kul hade vi ! Jag som är ganska klantig av mig ramlade ju också naturligtvis av stolen ! Haha !

Hemma från skolan åt jag lite och satte mig för att se Top Model . Den säsongen har jag sätt typ fem gånger nu , men det går ju inget annat att se på TV så . Felix kom till mig vid halv fyratiden och hjälpte mig lite med SO:n tills jag skulle träna . Jag fick skjuts på hans moppe upp till träningen . Var lite läskigt utan hjälm , men ingen skada skedd .

Träningen var faktiskt kul idag . Eller det mesta iallafall . Spelet det sista vad som ett dagis . Inga positioner och helt grötit . Annars var det bra tycker jag . Har ju DM imorgon mot Bankeryd . Kom ihåg tiden 19.00 på Borovallen och var där !

Nu ska jag plugga SO igen . Måste lära mig detta nu ! Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0