LIF - Torpa

Vad ska man säga om matchen ? Vi började bra och hade många chanser . Efter ett bra tag gjorde Izza 1-0 . Sen kan vi skita i resten tycker jag . Vi hade spelet , asså vi spelade ju ut dem , men de gjorde målen till skillnad från oss . Vi kan bara inte gör mål ! Det är ofattbart , varför kan vi inte det ? Matchen slutade iallafall med 1-5 . Det va mot de som ligger sist , men vad sa jag i förra inlägget ? Man ska aldrig underskatta någon , och det märks här iallafall . Inte för att vi gjorde det , men vi förlorade stort ändå . Deras sista mål kan man säga att jag gav till dem . Jag drog ner en som var dubbelt så stor som mig i straffområdet så de fick straff . Jag tycker inte det var så illa , men det var det kanske ändå . Så de satte sitt 1-5 mål pga mig . Aja , sånt är livet . Det är bara att lägga matchen bakom sig och fokusera på nästa veckas träningar och matcher .
Snart ska jag iallafall trösta mig med One Tree Hill och Gossip Girl . Puss på det ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0