Lediga igen !

Det har inte varit något speciellt alls idag i skolan faktiskt . Jag har varit lite nere och då har dagen inte blivit bättre precis . På tyskan hade vi ingen lärare eftersom D var på kanothajk . Så det var jag , Elin , Hanna , Jennia och Mats på tyskan . Vi fick några uppgifter att göra , så vi bad Mats att skriva svaren på tavlan och så skrev vi av . Haha ! Då gick det ju iallafall snabbt . Vi fick iallafall gå 20 minuter tidigare än vad vi skulle sen . Inriktningen efter sög ! Som vanligt . Nu har jag iallafall sagt till Magnus vad jag tycker , eller vad typ alla tycker !

Kom precis hem från skolan . Gjorde mig lite fruktsallad och nu har jag bytt till myskläder . Så skönt att det redan är helg ! Jag älskar det ! Får se om jag kommer på Stefan Holm ikväll eller inte , annars ska jag nog träna eller gå ut och gå med Julia . Vi får se . Kram ♥


Dagens outfit :
Baggyjeans - Lee
Linne - JC
Kofta - FLY
Armband - Kicks
Öronhängen - Glitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0