Högtalare

Jag var faktiskt väldigt pigg idag i skolan , känns väldigt skönt ! Aja , dagen började iallafall med SO . Vi fick sätta igång med vårat arbete där . Jag kom faktiskt igång ganska snabbt för en gångs skull . Det känns som att det kommer bli bra . Vi skulle ju ha ett tyskaprov idag som jag har varit lite orolig över . Det var en halv A4 sida stort . Så jag har varit orolig helt i onödan , hehe ! För en gångs skull var även tekniken rolig . Jag gjorde klart min högtalare och jag tyker den blev skitsnygg , haha ! Cissi verkade med tycka om den :P . Lina fick sin plats jämte mig , det var lite skönt så att jag kan lära känna henne lite mer . Sist idag hade vi orientering . Det känns inte som att jag ansträngde mig så mycket , men jag tog iallafall tolv kontroller . Efter idrotten slutade vi . Så skönt !

Min högtalare , nice va ?

Direkt när jag kom hem från skolan så åt jag lite , sedan la jag mig i min säng . Hade bara tänkt att vila lite , men jag råkade visst somna , haha ! Det var riktigt skönt iallafall (A) . Om typ en och en halv timma ska vi åka på speedwayen med . Hoppas man träffar lite kul folk där . Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0