Härliga dag !

Idag har det varit en riktigt skön dag i skolan . Den började med Elevens val . Jag hade SO hos Magnus . Vi jobbade bra en stund , sen började vi prata om människor som sätter på djur och så . Lite småkul faktiskt , hehe ! Där efter hade vi egentligen matte , men vi kollade på en film hela lektionen istället . Asskön film ! Kommer tyvärr inte ihåg vad den hette . På musiken hade jag typ inget att göra så där var det också ganska slappt . Efter de lektíonerna var det mat . Jag , Stina ,Julia och Hanna gjorde eget potatismos för att det inte skulle bli lika torrt . Det blev hur gott som helst ! Haha ! år göra det fler gånger ;) . Eftersom Camilla är i Spanien så fick vi kolla på film hela engelskan med . Vi kollade på Extra som i och för sig är hur tråkigt som helst , men det är ju iallafall slappt . Sista lektionen kollade vi klart på filmen vi började kolla på idag på morgonen . Så tre av fem lektioner kollade vi på film idag . Underbart , haha !

Ikväll är det träning . Det blir nog med damlaget idag även om 94laget tränar samtidigt . Sen ikväll är det ju andra semifinalen i Eurovision Song Contest , så det blir väl att jag ser på det med . Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0