God natt

Vilken seg dag det har varit ! Först skolan och solningen , vilket kanske inte är det roligaste , men ibland gör man saker man inte tycker är kul . Eller hur ? Vid sjutiden drog jag på mig träningskläderna och körde lite träning . Först kände jag inte alls för att träna , men sen när jag väl började byta om så kände jag att nu ska jag verkligen ta i detta passet . Haha ! Man får ta och bita i ibland bara så går det bra .
Jäklar , jag skulle ju måla naglarna ikväll med ! Det glömde jag , haha ! Aja , orka göra det nu . Ska hoppa in i duschen för det har jag inte heller orkat göra än , lite äckligt jag vet .
Jag säger god natt till er nu för sen när jag har duschat blir det nog att hoppa i säng . Så god natt och sov gott !
Godnattpuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0