Dagen

Efter frukost idag gick Anna och jag till solariet och solade . Så nu har jag bättrat på min bränna ännu lite till . Toppen ! Vi gick även upp till Gabbi och hämtade mitt hårpulver som jag har köpt av henne . När vi kom hem satte jag mig lite vid datorn och sen har jag faktiskt inte gjort så mycket . Vid tretiden åkte vi in till stan och gjorde lite små ärenden . Jag provade en träningsoverall till fotbollsskolan , köpte en fotboll , en godisskål till mitt rum och lite godis till skålen då . Idag har det därför varit en ganska händelselös dag .

 Talang slutade ju nyss med . Jag tycker inte att han Victor skulle gå vidare . Usch nej ! Aja .
 Skulle kanske varit med någon ikväll , men det blev inget med det . Så nu får jag sitta här och inte göra någonting .
Vi hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0