090530

Hej !

Nu har det inte blivit uppdatering på ett tag , men det är faktiskt så att datorn inte har funkat förrän nu . Och så kan det hända ett antal gånger till .
Dagen igår var toppen ! Först på handledartiden , satt jag mest och pratade med Julia och Ewa . På SO:n efter hade jag inget att göra eftersom jag är klar med det vi håller på med , så jag gick runt och pratade med en massa folk bara . Haha när Öller rev ner hyllan med ! Så himla typiskt att det var han ! Där fick man iallafall ett gott skratt (Y) . Jag och Julia höll i uppvärmningen på idrotten . Vi körde lite teknikcirkel bara och så . När vår uppvärmning var slut höll Stina och Hanna i en uppvärmning till eftersom det var sista idrottslektionen för den här terminen ! Det närmar sig verkligen nu !! Sen sista lektionen hade vi hemkunskap . Då fick vi bara städa och så fick vi en glass . Mums !
När skoldagen var slut åkte jag till morfar en stund . Han fyllde ju 70 år ! GRATTIS TILL DIG ! Vi åt smörgårstårta och till efterrätt var det någon kaka , jordgubbar och glass . Mmmm .
Vid klockan fem var det samling . Laget bytte om och så stack vi till Hultsjö . Det var en viktig match eftersom det var matchen om vem som ska leda serien . Efter första halvlek stod det 1-1 . Det var Ellen som gjorde det målet (Y) . I andra halvlek tycker jag att vi hade det mesta . Till slut fick vi en straff eftersom Becca blev fälld i straffområdet . Ellen fick lägga den . Hon la straffen mitt på målvakten , men bollen studsade ut igen eftersom den träffade Jonnas (målvakten) knä . Både jag och Ellen spran mot bollen för att slå returen , jag var lite ego så jag tacklade undan Ellen och tog bollen själv . Jag gjorde då slutresultatet ! 1-2 till oss ! Så nu leder vi serien på riktigt tjejer ! Toppen ! Vi måste bara hålla i det med nu . Vi åkte hem och kollade på damlaget som spelade en viktig match . De vann med 1-0 ! En bra dag för Landsbro helt enkelt (Y) .

Öller rev ner hyllan xD



Idag är det balen . Så det blir att åka in till stan och se på alla fina paren . Jag ska iallafall ta massor med kort ! Anna kommer nog bli superfin så det ska nog bli bra !
Nej , nu ska jag strax äta lite och gå och lägga mig i solen . Ha en bra dag ! ♥

Kommentarer
Postat av: evelina

gillar din header :)

2009-05-31 @ 20:55:10
URL: http://eveliinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0