090527

Matchen igår behöver inte få några kommentarer tycker jag inte . Så den glömmer vi .

Skolan idag har varit mycket kul tycker jag ! Första lektionen på svenskan så spelade vi upp teatrar i små grupper . Det var riktigt kul ! Haha ! Många dolda talanger i vår klass . Både danstalanger , stripptalanger och så klart skådespelartalanger ! Efter svenskan hade vi matte . Då jobbade vi typ ingenting . Vi satt och pratade och Martina berättade historier om de få gånger hon blivit riktigt arg på elever . Det var lite småkul faktiskt . På engelskan hände det väl inget speciellt så , men den var inte jobbig och tråkig iallafall . Tyskan var för en gångs skull inte övertråkig som den brukar . Det var väldigt skönt . Och sista lektionen var det ju inriktning . Vi spelade softball och beachfotboll . Mitt lag förlorade softballen och sen på fotbollen förlorade vi alla matcher med . Vadå äga ? Haha !

Vid halv sex ikväll sen är det träning och vid sju är det B-lagsmatch . Jag ska inte vara med , men jag ska nog kolla iallafall !

Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0