090526

Hej !
Förlåt att det inte blev så mycket uppdaterat igår , men min dator är sönder för typ tredje eller fjärde gången nu , så den funkar bara när den vill .
Igår var det en helt okej skoldag . Vi skulle stått och mimat och dansat inför klassen på tyskan , men eftersom alla protesterade så fick vi slippa det ! Haha ! Tur det , jag som har sån scenskräck .
På kvällen/eftermiddagen var det fotbollsträning . Jag tränade bara med 94:orna eftersom jag hade ont i huvudet och jag hade match i söndags , träning igår , match idag , match eller träning imorgon och så fortsätter det så hela veckan .

Idag är vi lediga ! WOHO ! Vad ska alla göra nu när ni är lediga ? Jag ska bra slappa och ladda inför matchen ikväll . Det är ju derby mot Vetlanda FF ! Kom till Withalavallen vid 19.00 och se oss förhoppningsvis slå dem ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0