090503

Grattis på födelsedagen pappa och farfar ! (Y) <3

Idag fyller då min pappa och min farfar år . Så på morgonen firade vi pappa med paket och lite kaffe på sängen . Vid tiotiden kom mormor och morfar för att fira pappa lite . Blev fika ute på altanen .
När klockan log tolv skjutsade mamma upp mig till Borovallen för samling . Sprang snabbt in i omklädningsrummet och hälsade mitt ena lag (94-laget) lycka till eftersom de bytte om och skulle spela match , derby mot GIF . Ville vara med , men det blev ju B-laget istället . Jag och resten av laget hoppade in i bussen och så bar det av till Vimmerby . Matchen gick bra tycker jag , men jag fick börja på bänken . De sista tio minuterna fick jag spela bara . Man får väl ta det man får . Vi ledde med 0-1 i halvtid genom Hanna Gunnarsson . Dommaren var ju inte lite seg eller vad säger ni ? Haha ! En av Vimmerbys utespelare gjorde en målvaktsräddning inom deras straffområde , men dommaren blåste inte . Vi fick ju såklart rycket , men enligt dommaren var det okej att göra så och det var en naturlig hands ? Det hjälpte nog att Amanda blev förbannad eftersom hon sedan utökade vår ledning med 0-2 direkt efter . Minuten efter gör dem 1-2 , som också blev slutresultatet . Josse fick gult kort för att hon tjabbade mot dommaren när han blåste offside på Julia som absolut inte var offside . Kenneth fick också gå upp och sätta sig på läktaren för tt han skällde på dommaren . Aja , vi åkte ju därifrån med årets första trepoängare . Gött tjejer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0