090502

Imorgon fyller min farfar och pappa år så idag på morgonen åkte vi till ett ställe utanför Älghult där vi hade det en trevlig dag . Vi var där , farmor och farfar förstås , Klas och Katarina , Lasse och Ulla tror jag hon heter :P , Anki och Urban och kusinerna såklart . När vi kom dit så blev det lite fika och sedan gick vi och fiskade . Ingen napp , det enda vi fick var sjögräs . Lyckat ! Anna och jag tröttnade ganska snabbt så vi la oss och stekte i solen och spelade kort . Det var verkligen hur skönt väder som helst ! vid klockan ett ungefär tog jag , Anna och Robin lite mat i förväg för vi skulle åka tidigare . Det var sjukt gott ! En massa frukt , kall fläskfilé , kalla kycklingspett och en massa olika potatissallader och så . Mums säger jag bara ! Sedan stack vi hemåt . Glömde kameran hemma så det blev tyvärr inga bilder .

Vi åkte direkt till Borovallen då det var halvlekspaus . Landsbro - Smedby . Landsbro låg under med 0-3 . Jag tycker att vi hade hela andra halvlek , men som vanligt kan ingen göra mål . Så matchen slutade tillslut med 1-3 .

Solen sken starkt när vi kom hem vid fyratiden så Anna och jag satte oss på verandan och solade en stund . Nu struntar jag i att jag inte får sola , haha !

Ikväll sedan blir det Robinson såklart , men innan dess vet jag inte vad jag ska göra . Hoppas jag hittar på något ! Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0