träningsdags .

När jag kom tillbaka från min lunchrast till dagis så var det lek och ännu mera lek till klockan fyra då jag gick hem . Jag tog en liten prommis med Issa och sen satte jag mig vid datorn till klockan fem då jag gick ner till familjen och åt lite . Vid kvart i sju sen började träningen . Kunde tyvärr inte vara med på hela eftersom jag har sträckt mig ! Fan med !! Förhoppningsvis är det ingen allvarlig så det går nog snart över (A) , måste ju tänka positivt !

Nu när jag kom hem så åt jag och nu sitter jag här . Ni ska få se några av mina fina teckningar jag fick av ungarna på dagis . Alla är från Cornelius och Elsa . Vad tycker ni ?


Fina va (A) ?


God natt allt folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0