plugg .

Hej !

Nu är skolan slut , eller var för ett tag sen och jag sitter här och pluggar religon . Jag kan verkligen inte koncentrera mig !

Dagen i skolan var som vanligt . Började med handledartid då vi hade lite klassråd . Efter det hade vi tyska . Vi gjorde inte så mycket där . Satt mest och lyssnade på Monicas snack . Vi hade no efter tyskan . Vi håller just nu på att prata om ljud . Syon kom in med papper och information om våra praoplatser så vi hann inte göra så mycket på no:n . När den var slut gick jag , Julia och Jesper och åt mat , men det var risrätt , BLÄ ! Så jag åt typ inget . Jag och Jesper gick hem efter maten och kollade lite på tv hemma här . Vi hann bara vara här i typ tjugo minuter för sen var det dags att gå till skolan igen . Då hade vi svenska . Jag är färdig med min deckare om bara några meningar , äntligen ! Jag börjar faktiskt bli nervös för om jag ska hinna eller inte . . . På matten hade vi bara genomgång och på so:n satt jag mest och pratade med Jesper .

Direkt efter skolan åkte jag och Henke till dagiset vid mig eftersom vi ska praoa där . Vi tog reda på lite tider och så . Det var världens sötaste unge där ! Haha ! Han bara pekade på mig och sa : Du är vacker ! Vadå gullig ? Synd att inte jag ska ha honom sen när jag ska praoa där ;) .

Men nu ska jag ta lite mat och äta . Måste göra mig redo för mathusrundorna ju . Ha en bra dag !

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0