hemma .

nu är jag hemma från träningen , eller har varit i typ en kvart/tjugo minuter kanske . grusträning då , fast den var inte så rolig idag . spelade typ hela tiden och det gick inte bra för mig så det är väl därför det var tråkigt . blev inte uttagen till matchen på torsdag heller , jag blev inte så förvånad men det hade ju varit kul att spela .
annars så har jag precis satt mig här och funderar på om jag ska läsa lite ur min bok eller skriva på min deckare lite , men jag tror faktiskt inte jag pallar det så det får bli någon annan dag .
imorgon ska jag beställa tid hos håltagaren med , äntligen piercing ! jag ska även lämna in mobilen äntligen med !

puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vfr fick du inte var emd på macthen?

var ska du pierca dig?:D

2009-03-04 @ 15:27:02
Postat av: Anonym

tacksam för svar

2009-03-04 @ 21:34:04
Postat av: ida

jag blev inte uttagen till matchen och jag ska pierca mig i navlen :)

2009-03-05 @ 14:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0