hello !

nu sitter man här igen och ska börja plugga men jag orkar inte det ! jag tror nästan jag skiter i det snart . aja . . .
när jag skulle äta innan träningen innan så fick man då 230 volt i sig . det kändes gött , not ! våran hund har bitit sönder isoleringen på sladden till datorn och jag satte foten mot sladdarna innanför isoleringen . kände att det började bränna som fan i foten och först trodde jag det var issa som bet mig , men sen kom jag ju på att hon låg i hallen och att isoleringen är sönder . så jag drog undan foten och fy helvete vad det brändes på hela min högra sida av kroppen ! det var inte skönt ska jag säga er . min syrra ringde även håltagaren åt mig , men det var tyvärr stänggt till den 24 mars . så jag får väl helt enkelt vänta eller så letar jag reda på en annan håltagare . jag vill pierca mig nu ju !
träningen sen var väl helt okej . inte så rolig men det funkar ju .
när jag kom hem duschade jag en varm och skön dusch och gjorde kvällsmat . stekt ägg och fruktsallad som innehöll banan , äpple , apelsin , hallon , ananas och vanilj yoghurt . MUMS !
nu är temadagarna slut med så nu blir det som vanligt i skolan igen , tråk på det !

puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0