090320

Hejsan !

Idag var det äntligen sista dagen i skolan . Tre veckor ledigt nu ! JIHOO ! 

Idag var typ inga i klassen i skolan ! Vi var bara 15 stycken tror jag . Vart var alla ? Det var faktiskt ändå ganska skönt måste jag erkänna ;) .  Annars började dagen med handledartid . Då gick vi igenom lite enkäter vi har gjort . Sen har det kommit fram att många fuskar på prov genom mobiler . Så vid varje prov ska dom ha mobil och MP3 inlämning nu . Man får inte ha det längre och det är katastrof , för jag har alltid MP3 på prov !! Aja . . . Lektionen efter hade vi SO . Vad jag kommer på gjorde vi inget speciellt på den förutom att vi fick reda på våra religonprov . Jag kan ju säga att jag har haft prov med mycket bättre resultat iallafall . På idrotten spelade vi fotboll . I början var det askul tycker jag , men mot slutet började killarna ta det på för mycket allvar så då blev det tråkigt . Sista lektionen sen var det hemkunskap . Jag fick jobba med Jasin . Fy fan vad skön den killen är asså ! Haha ! Vi gjorde jättegod pastagratäng tycker jag iallafall (A) . Vi fick också reda på våra hemkunskapsprov . Mitt gick bättre än jag trodde . Så på det är jag hyffsat nöjd faktiskt för att inte ha pluggat !

När jag kom hem från skolan var jag bara hemma i 45 minuter , sen var det dags för träning . Träningen idag tycker jag var ganska kul faktiskt . Tränade mest på en massa vändningar och så .

Nu ikväll vet ja inte riktigt vad jag ska hitta på . Blir väl slappa efter som det är match med b-laget imorgon vid 10.30 i Sävsjö . Kom och kolla på den alla !

Det var allt för nu tror jag . Vi hörs kanske senare ikväll eller imorgon . Fresten , Jesper du lovade mig att komma till skolan idag , vart var du ? Aja .

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Oliwer

Snygg ida :). Jasin e king haha x)

2009-03-21 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0