090319

Hejsan !

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN EMMA ANDERSSON !

Förlåt för min dåliga uppdatering nu det senaste . Tyvärr kommer det nog bli så ett tag framåt eftersom jag inte har någon dator nu , så jag uppdaterar när jag får låna syrrans dator .

Jag börjar med att berätta om gårdagen . Skolan orkar jag inte berätta om , men det hände inget speciellt ändå som jag kommer på nu . Efter skolan följde iallafall Elin mig hem . Så vi var . Först var vi ute med hunden och gick en liten runda . Vi gick på fotbollsplanen utanför Julias hus . Jag bestämde mig för att släppa Issa lite så att hon kunde springa lite löst . Jag spran ju med henne förstås . Tror ni inte att jag halkar i en lerpöl och blir lerig över hela byxorna och jackan ? Haha ! Är man klantig så är man . . . Vid sex åkte Elin och jag till Myresjö för att kolla på 17års laget tror jag . Myresjö - Vetlanda FF . Myresjö vann ju då med 1-0 . Det var för att du var med Hägne ! Haha ! Jag skojar bara med dig . Jag tror att jag höll på att frysa ihjäl . För fy fan vad kallt det var att stå där ute ! När vi skulle hem till Landsbro igen åkte vi med Antons mamma . Då stack vi till ishallen och kollade på BORO . Den matchen slutade med 5-3 till BORO . Asgött ! När jag kom hem åt jag och sen blev det att lägga sig .



Idag var de näst sista skoldagen på tre veckor ! JIPPI ! 

Innan lektionerna började hade vi prisutdelning från tiokampen vi hade på temadagarna . Vilken grupp tror ni vann ? Min så klart ! Vi är bäst . Fick en "kupong" så vi får en gratis glass i kiosken . Hihi !  Efter det hade vi "elevens val" . Då var jag i datasalen och skrev färdigt min deckare . Har bara bokrecensionen kvar nu , och den ska in imorgon . Andra lektionen var det matte . Vi räknade det mesta . I slutet spelade vi ett mattespel med en kortlek . Jag körde mot Henke och vann . Känner att det är en vinnardag idag . Haha ! Sen hade vi musik . Vi dansade någon afrikansk dans . Två och två skulle vi hitta på något eget vi skulle lägga in i dansen . Jag var med Stina . Fy fan vad kul det var ! Jag kan inte sluta skratta ! Vi skulle klappa händerna , men Stina glömde det och hon trodde vi skulle köra gimmi five , tror ni inte hon stoppar sitt finger i min mun då och jag av misstag stänger munnen och biter henne i fingret ! Det låter kanske inte så kul , men fan vad kul det var ! HAHAHA ! På engelskan hände det ingenting och inte fysiken heller . Sen var den skoldagen slut .

Nu har jag ätit för en stund sen och sitter här . Ikväll är det träning och plugg . Så himla skönt med en enda dag kvar i skolan på tre veckor ! Sen är det äntligen prao i två veckor och sen påsklov ! JIHO !

Ha en bra dag alla , för det har jag ! Puss och kram <3


dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Eliin

Det var trevligt och vara med dej tjejen, var så länge sedan :D puss <33

2009-03-20 @ 08:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0