090317

Hejsan !

Idag är jag ovanligt glad . Jag har ingen aning varför men jag känner mig väldigt glad just nu iallafall ! Kanske är det för att solen skiner varmt och det kännsa att vår och sommar kommer nu ?


Hur som helst så var det iallafall skola idag som vanligt . Första lektionen hade vi religonprovet som jag skrev om igår . Jag tror det gick ganska bra iallafall . Det kändes bättre än jag trodde det skulle göra . Tyskan har jag inget att skriva om och inte no:n heller . På tekniken efter maten började vi med något nytt . Vi ska alla bygga en var sin högtalare av papper . Det funkar säkert även om det låter lite skumt . Vi får väl se hur den blir sen . Sen var det dags för idrott och beeptestet . Jag var jävligt seg i benen efter några nivåer , men ändå kändes det bättre än jag trodde det skulle göra . Jag kom till sist till nivå 19 och var sist kvar i klassen . Gud vilken verk jag har i rumpan av alla ställen nu ! Haha ! Får väl se hur det går på träningen ikväll sen . Kommer nog vara ganska död ! På svenskan började jag skriva på min bokrecension . Min bok är skitsvår att skriva om ! Helt omöjlig att beskriva handlingen . Hoppas att jag får ihop det på något sätt iallafall .

Det var allt just nu . Ska plugga lite tyska och engelska innan träningen med , så ha en fortsatt fin dag läsare !

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0