090316

God morgon !

Först ska jag säga grattis till Michael Sjölin och min kusin Axel som fyller 15 och 9 år idag ! Så GRATTIS !

Förlåt mig för min dåliga uppdatering igår . Jag hade inte så mycket att skriva om och sen när jag väl skulle skriva ett inlägg så funkade inte datorn igen , men ni överlever nog ! Jag hann ju faktiskt äntligen läsa ut min bok och jag kom på massor idéer till min berättelse . Skönt det ! Jag , Anna och mamma var även på kalas hos Axel eftersom han fyller år idag , men hade kalas igår . Kommer bilder senare idag .

Annars så känner jag på mig att denna veckan kommer bli ganska seg och tråkig , men man vet ju aldrig ! Idag blir det skola och träning (som alla andra dagar) , jag måste även läsa på so-provet tills imorgon !

Men nu ska jag ner och äta frukost . Om vi inte hörs i skolan så hörs vi efter .
Ha en bra dag allihop ! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0